دیالیز برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی 5 مفید است
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

هنگامی که پیشرفت بیماری کلیوی در مرحله نهایی نارسایی کلیوی، آن است که بیشتر احتمال دارد که دیالیز تنها رویکرد به بیماران زندگی است. اما، واقعا برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی مرحله 5 دیالیز مفید است؟

دیالیز یک فرایند است که پاک سموم کلیه از طریق فیلتر کردن خون است، حفظ تعادل سطح الکترولیت، تنظیم فشار خون. با این حال، دیالیز نمی تواند بیماران مانند یک فرد عادی بهبود می یابند. علاوه بر این، بیماران مبتلا به دیالیز طولانی مدت بر او بستگی دارد و تجربه برخی از عوارض جانبی مانند افت فشار خون، کم خونی، گرفتگی عضلانی، سردرد بیش از حد. دیالیز فقط یک جایگزینی کلیه است و می تواند بیماری های کلیوی را درمان نیست. در این مفهوم، بیماران باید درمان است که می تواند بیماری کلیه درمان، در درجه اول، و عوارض جانبی کمتری به دنبال.

کارشناسان در کلیه SHIJIAZHUANG کلیه بیمارستان بیماری توصیه "چهار به علاوه هفت" درمان. در درمان بیماری های کلیوی موثر است نیز کارشناسان کلیوی را یک برنامه درمان خاص با توجه به شرایط مختلف بیماری و استفاده از درمان طبیعی است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد درمان طبیعی، شما می توانید یک ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا صحبت کردن با دکتر ما آنلاین به طور مستقیم.

"چهار" اشاره به یک بطری ترکیب Maikang، یک دوز از طب چینی خارجی دوز خوراکی و حوضه حمام پا با طب چینی. "هفت" به معنای هفت داروهای چینی، از جمله درمان بخار پز، حمام دارو، حمام پا، درمان فشرده گرم، دایره درمانی، طب سوزنی درمان، انما درمان.

این تاکید به طور طبیعی صرف رگ های خونی، ترویج گردش خون، بهبود ایمنی، پیشگیری از بیماری کلیه در فیبروز اجرا، پیشگیری از پیشرفت بیماری کلیوی، حفاظت از عملکرد باقی مانده کلیه، کمک می کند که بیماران جلوگیری از دیالیز.

http://enfermedad-renal.com/insuficiencia-renal/1870.html





:: برچسب‌ها: نارسایی مزمن کلیه مزمن، درمان نارسایی کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 245
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 آذر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: